W tym roku obóz letni odbędzie się w Harcerskim Centrum Edukacji Ekologicznej i Harcerskim Ośrodku Wodnym Funka. Wyjazd trwać będzie w terminie 15-28.07.2024 r., a dla zuchów 22-28.07.2024 r. Spotykamy się 15.07.2024 r. na parkingu przy Intermarche w Radomsku o godzinie 03:00. Ze względu na długą trasę i zaplanowaną pionierkę wyjeżdżamy w nocy, by harcerze mogli zregenerować się w podróży. Prosimy zaopatrzyć dzieci w ciepłą herbatę w termosie, jakieś przekąski. Każdy otrzyma od nas bułkę słodką, baton i wodę.
Przewidywany powrót w godzinach 17:00 – 18:00 – odbiór dzieci w tym samym miejscu.
Wyjazd zuchów o godzinie 7:00 dnia 22.07.2024 r. Godziny mogą jeszcze ulec zmianie o czym będą Państwo na bieżąco informowani. Zamieszczamy dla Państwa kilka kluczowych informacji, które pomogą przygotować dzieci do wyjazdu.
W cenie wyjazdu będziemy mieli: 4 posiłki w tym śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację, gadżety, pielęgniarkę, ratownika, wycieczkę oraz rzeczy programowe potrzebne do przeprowadzenia zajęć.
Co zabrać na obóz letni?
Lista wyłącznie dla harcerzy:
- 50 metrów linki pryczówki¹,
- Rękawiczki robocze,
- Menażka,
- Sztućce,
- Karimata,
- Kubek.
Dodatkowo prosimy by harcerze z 25 RDHS „Kotwicz” zabrali ze sobą kaski rowerowe. W trakcie obozu odbędą się aktywności na rowerach.
Lista dla wszystkich:
- Pełne umundurowanie,
- Strój stylizacyjny²,
- Koszulki,
- Spodnie,
- Bluza,
- Wygodne buty na wędrówkę,
- Wysokie skarpetki na wędrówkę,
- Buty sportowe,
- Klapki,
- Płaszcz lub kurtka przeciwdeszczowa,
- Nakrycie głowy,
- Bielizna,
- Chusteczki nawilżane,
- Butelka na wodę, najlepiej z filtrem,
- Śpiwór,
- Poduszka (jasiek),
- Piżama,
- Ręcznik toaletowy,
- Ręcznik kąpielowy,
- Kostium kąpielowy,
- Przybory do mycia,
- Mały plecak,
- Latarka,
- Drobne kieszonkowe,
- Krem z filtrem,
- Środek na komary,
- Leki wraz z instrukcją podawania,
- Aktualna legitymacja szkolna³.
¹ – W tym roku harcerze będą wykonywać łóżka polowe. Dlatego potrzebna będzie im linka pryczówka, czyli linka polipropylenowa 5-6 mm do kupienia np. w Mrówce. Link do przykładowej aukcji.
² – W tym roku stylizacją obozową są Indianie, więc prosimy by uczestnicy byli przebrani za mieszkańców z tamtego okresu. Stroje nie muszą być kupowane. Zachęcamy do stworzenia stroju by nie przeznaczać na to większych funduszy.
³ – W trakcie wyjazdu będziemy korzystać z atrakcji ze zniżkami szkolnymi. Jeżeli dziecko nie zabierze legitymacji lub będzie ona nieważna będzie musiało pokryć nadwyżkę biletu.
Prosimy by dzieci nie zabierały ze sobą telefonów komórkowych oraz innych drogocennych przedmiotów. Organizatorzy nie odpowiadają za zgubione/zniszczone rzeczy a telefony zaraz po przyjeździe będą znajdowały się u kadry. Czas na rozmowy dla dzieci jest przewidziany w ciągu godziny w przerwie poobiedniej.
Prosimy by dzieci były spakowane w plecaki. Ułatwi to również spakowanie dzieci na koniec wyjazdu.
W razie pytań prosimy o kontakt: Katarzyna Kurc – komendantka obozu (533 833 313), Ernest Kurc – komendant szczepu (791 391 545).