Wiadomości

Wiadomości

Wyjazd do Pragi – Informator

Czuwaj,
W terminie 27-30 grudnia 2024 odbędzie się biwak rocznicowy 25 RDHS „Kotwicz”. W tym roku drużyna wybiera się aż do czeskiej Pragi, gdzie w świątecznym okresie będzie świętować 4 urodziny. Uczestnicy będą zakwaterowani w Hostelu Czech Inn oddalonego zaledwie 20 minut od centrum miasta.

27 grudnia spotykamy się o godzinie 8:00 na parkingu przy Intermarche. W drodze do Pragi około godziny 12:00-13:00 odwiedzimy Skalne Miasto, gdzie na łonie natury spędzimy około 2 godzin. Pod wieczór odbędzie się kwaterowanie w Hostelu.

W trakcie wyjazdu przewidziane są atrakcje takie jak muzeum gier Cyber Arcade, złotą uliczkę, most Karola, rynek starego miasta i zegar astronomiczny, bramę prochową, wzgórze Wyszehrad, dzielnicę żydowską Josefov i wiele więcej. Zwiedzimy tyle miejsc na ile wystarczy nam czasu 😉

Jedną z głównych atrakcji będzie odwiedzenie Jarmarku Bożonarodzeniowego, który jest jednym z najpiękniejszych w Europie.

Wyjazd z Pragi 29 grudnia planujemy na godzinę 20:00 co oznacza, że będziemy wracać z biwaku w nocy. Dzięki czemu na miejscu będziemy mieli do dyspozycji dwa pełne dni na atrakcje.

Wpłaty na wyjazd w wysokości 500 zł dokonywać można na dwa sposoby. Pierwszym jest wpłata gotówki podczas zbiórki do drużynowej bądź przybocznych, zaś drugi sposób to wpłata na konto kierowniczki wyjazdu – hm. Katarzyny Kurc, 58 1020 3958 0000 9302 0203 9410.

Ze względu na księgowe zamknięcie roku w hufcu i konieczność płacenia obcymi walutami łatwiej będzie nam płacić za atrakcje, zakwaterowanie, wyżywienie z prywatnego konta, który ma korzystne przewalutowania. Bardzo prosimy, by wpłaty najpóźniej pojawiły się do końca miesiąca jednak rekomendowana jest płatność do 21.11.2024 r. wtedy wówczas przypada nam płatność jednego z większych kosztów tj. zakwaterowania.

Lista rzeczy do zabrania:

  • dowód osobisty/paszport
  • mundur
  • wygodne buty
  • buty zmienne po miejscu zakwaterowania
  • ubrania adekwatne do pogody
  • czapka, szalik, rękawiczk
  • bielizna
  • pidżama
  • ręcznik
  • kubek
  • sztućce
  • przybory do mycia
  • drobne kieszonkowe – najlepiej na koncie bądź w walucie czeskiej

Miejsce noclegowe zapewnia nam pościel oraz śniadania. Pozostałe posiłki spożywać będziemy na mieście bądź sami przygotowywać drobne kolacje. Najważniejszą pozycją wśród rzeczy do zabrania jest dowód osobisty/paszport, ponieważ będziemy przekraczać granicę.

Podczas nocki drużyny osoby obecne mogły pobrać karty kwalifikacyjne, dla osób które były nieobecne można to będzie zrobić na najbliższych zbiórkach. Prosimy, by trafiły one do nas z powrotem najpóźniej z końcem listopada. Ze względu na fakt, że wyjazd przypada w przerwę świąteczną musi on zostać przez nas zarejestrowany w kuratorium oświaty z 28-dniowym wyprzedzeniem.

Funkcję kierowniczki wyjazdu pełnić będzie hm. Katarzyna Kurc, zaś opiekunką drużynowa pwd. Wiktoria Śliskowska vel Śliska.

Najnowsze wpisy

  • All Post
  • Akcja 1%
  • Akcja Znicz
  • Biwak zimowy
  • DziałaMY!
  • Informacje
  • Obóz letni
  • Remont

© 2023 XVI Szczep „Hubalczycy”